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Topics: - The macroeconomic impact of COVID-19 in a regional, national and international level; - Opportunities enhanced by COVID-19 in the policy perspective of economic and financial sustainable development; - Digitalization; an innovation tool toward business development and e-commerce; -...
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Das Thema der Tagung lautet "Innovation in der Land- und Ernährungswirtschaft". An der SGA Tagung 2018 sollen die Teilnehmenden aus Wissenschaft, Wirtschaft und Politik Innovationen beleuchten und diskutieren. Das Zusammenspiel der verschiedenen Akteure im Innovationsprozess, die...
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We’ll discuss answers to these and many more questions at the 14th European Trend Day: - What new self-improvement products await us? - Will brain hacking make us superhuman? - Health, nutrition, beauty, tourism: which industries will profit most? - What impact does self-optimisation have on...
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In 2017, our workshop topic reflects the context of culture. “The challenges of culture!”—indeed, it holds true for understanding and predicting consumer behavior. We understand “culture” in a very broad sense: also different corporate cultures of companies, culture of different...
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Die zweitägige Academy of Behavioral Economics 2017 richtet sich an Entscheider, Denker und Berater aus Wirtschaft, Politik und Gesellschaft. Sie gewährt Einblicke in die Rolle des nur beschränkt rationalen, menschlichen Verhaltens sowie dessen Konsequenzen für Unternehmen, Märkte und...
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The Conference Theme: "Convergence and Divergence in the New Europe: Marketing Challenges and Issues" We invite papers dealing with marketing issues in the transitional markets of the New Europe. This includes papers on marketing management, strategic marketing, buying behaviour, the...
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The Doctoral Seminar of the EMAC Regional Conference is a one-day forum for doctoral students to meet their peers and leading academics in the field of marketing in order to discuss their dissertation research. All topics and methodological approaches within the broad field of marketing will be...
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Der zweitägige Workshop «How to Design High Performance Institutions» gibt einen Einblick in die Rolle des menschlichen Verhaltens in Wirtschaft, Politik und Unternehmen. Dank Impulsreferaten der führenden Verhaltensökonomen – Ernst Fehr, Roberto Webers, Matthias Sutter, Armin Falk,...
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Was macht eBay, Google und Facebook so erfolgreich? Dass sie mich immer besser kennen und wissen, wer ich bin oder wer meine Freunde sind. Während andere Firmen Kundeninformationen bloss sammeln, entwickeln die grossen Player im Netz daraus neue Geschäftsmodelle und Angebote. Manager klagen...
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Marketingkonzepte werden meist erst vom und im Verkauf auf ihre Alltagstauglichkeit geprüft. Wird dann erkannt, was nicht funktioniert, ist bereits viel Schrot umsonst verschossen. Die Diskrepanz zwischen in geschützten Bürowelten kreierten Konzepten und der realen marktwirtschaftlichen...
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