Extent:
XXXIII, 953 Seiten
Illustrationen
27.9 cm x 21 cm, 0 g
Series:
Conferences:
World Marketing Congress ; 15 (Reims, France) : 2011.07.20-23
Type of publication: Book / Working Paper
Type of publication (narrower categories): Konferenzschrift ; Conference proceedings ; Sammelwerk ; Collection of articles of several authors
Language: English
Notes:
Der auf dem Titelblatt genannte Veranstaltungsort Melbourne ist falsch, die Konferenz fand in Reims statt
Enthält zahlreiche Beiträge
"Reprint from original edition: Proceedings of the 15th Biennial World Marketing Congress edited by Colin L. Campbell, copyright Academy of Marketing Science 2011" - Rückseite der Titelseite
ISBN: 978-3-319-50006-5 ; 3-319-50006-6 ; 978-3-319-50008-9
Other identifiers:
10.1007/978-3-319-50008-9 [DOI]
Source:
ECONIS - Online Catalogue of the ZBW
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011597001