Delivering knock your socks off service
Year of publication: |
1998 ; Rev. ed., 1. print., new and updated
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Authors: | Anderson, Kristin ; Zemke, Ron |
Publisher: |
New York, NY [u.a.] : Amacom, American Management Assoc. |
Subject: | Kundenorientierung | Kundendienst |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
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Total customer satisfaction : lessons from 50 companies with top quality customer service
Horovitz, Jacques, (1992)
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Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung
Hinterhuber, Hans H., (1999)
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Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
Simon, Hermann, (1998)
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Umwerfender Service : die Bibel für den direkten Kundenkontakt
Zemke, Ron, (2002)
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Umwerfender Service : die Bibel für den direkten Kundenkontakt
Zemke, Ron, (1994)
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Coaching für den umwerfenden Service
Zemke, Ron, (1997)
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