Determinanten und Wirkungen der wahrgenommenen Aufdringlichkeit von E-Newslettern bei Konsumenten
Year of publication: |
2019
|
---|---|
Authors: | Mann, Andreas ; Barkhof, Andrea |
Published in: |
Dialogmarketing Perspektiven 2018/2019 : Tagungsband 13. wissenschaftlicher interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 978-3-658-25582-4. - 2019, p. 223-242
|
Subject: | E-Mail | E-mail | Marketingmanagement | Marketing management | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour |
Extent: | Diagramme |
---|---|
Type of publication: | Article |
Type of publication (narrower categories): | Konferenzbeitrag ; Conference paper ; Aufsatz im Buch ; Book section |
Language: | German |
Other identifiers: | 10.1007/978-3-658-25583-1_10 [DOI] |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Ghouse, Suhail M., (2016)
-
An empirical investigation of the impact of communication timing on customer equity
Drèze, Xavier, (2008)
-
Future developments in IMC : why e-mail with video trumps text-only e-mails for brands
Scheinbaum, Angeline Close, (2017)
- More ...
-
Barkhof, Andrea, (2015)
-
Die Relevanz haptischer Merkmale des Briefpapiers für die postalische Kundenansprache
Barkhof, Andrea, (2014)
-
Barkhof, Andrea, (2016)
- More ...