Die Anwendung sozialwissenschaftlicher Ergebnisse nuf das Marketing : 2. Anzeigenwerbung
Year of publication: |
1961
|
---|---|
Authors: | Britt, Steuart Henderson |
Published in: |
Praxis des Marketing : Erschliessung der Märkte von morgen. - Düsseldorf : Econ-Verl. - 1961, p. 141-151
|
Subject: | Werbung | Anzeige |
-
Blickverhalten und Erinnerung bei emotionaler Anzeigenwerbung
Witt, Dieter, (1977)
-
A content analysis of children's print advertising, 1948 - 1974
Jenkins, William D., (1976)
-
Guidelines in selling magazine advertising
Van, Karyl, (1971)
- More ...
-
Consumer behavior and the behavioral sciences : theories and applications
Britt, Steuart Henderson, (1966)
-
Psychological principles of marketing and consumer behavior
Britt, Steuart Henderson, (1978)
-
Jews in a gentile world : The problem of antisemitism
Graeber, Isacque, (1979)
- More ...