Evaluating market segmentation approaches
Year of publication: |
1984
|
---|---|
Authors: | Bonoma, Thomas V. ; Shapiro, Benson P. |
Published in: |
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms. - New York, NY [u.a.] : Elsevier, ISSN 0019-8501, ZDB-ID 120124-4. - Vol. 13.1984, 4, p. 257-268
|
Subject: | Absatzpolitik |
-
Ansatz zu einer integrierten Erfolgskontrolle von Verkaufsaktionen im Bereich der Markenartikel
Arm, Hans Rudolf, (1978)
-
Yoo, Im-Soo, (1978)
-
Ein Beitrag der modernen Versuchsplanung zur Gestaltung des Marketing-Mix
Klotz, Udo Peter, (1977)
- More ...
-
Segmenting the industrial market
Bonoma, Thomas V., (1983)
-
Segmenting the industrial market
Bonoma, Thomas V., (1983)
-
Star, Steven H., (1977)
- More ...