Gastronomie-Marketing : ein Handbuch für die Praxis
Year of publication: |
1990
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Authors: | Hamer, Eberhard ; Riedel, Benita |
Publisher: |
Landsberg/Lech : Mi-Poller |
Subject: | Gaststätte | Marketing | Hotel |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
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Gastronomie-Marketing : ein Handbuch für die Praxis
Hamer, Eberhard, (1990)
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Marketing hotels and restaurants into the 90s : a systematic approach to increasing sales
Greene, Melvyn, (1987)
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Marketing hotels and restaurants into the 90s : a systematic approach to increasing sales
Greene, Melvyn, (1984)
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Gastronomie-Marketing : ein Handbuch für die Praxis
Hamer, Eberhard, (1990)
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Gastronomie-Marketing : ein Handbuch für die Praxis
Hamer, Eberhard, (1990)
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Der zweite Lohn : Nachteil im Wettbewerb
Hamer, Eberhard, (1993)
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