Guerrilla teleselling : new unconventional weapons and tactics to sell when you can't be there in person
Year of publication: |
1998
|
---|---|
Authors: | Levinson, Jay Conrad ; Smith, Mark S. A. ; Wilson, Orvel Ray |
Publisher: |
New York [u.a.] : Wiley |
Subject: | Telefonverkauf |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Ein interdisziplinärer Ansatz zur Analyse des Mikrosystems einer telefonischen Verkaufsinteraktion
Baumgärtner, Frank, (1995)
-
Das 1 x 1 des Telefonmarketing : 160 Dos und Don'ts für Marketing und Service
Greff, Günter, (1997)
-
Telefonmarketing : Befragung, Bewertung, Umsetzung
Weber, Michael R., (1993)
- More ...
-
Guerrilla negotiating : unconventional weapons and tactics to get what you want
Levinson, Jay Conrad, (1999)
-
Levinson, Jay Conrad, (1997)
-
Guerilla-Verkauf : mit unkonventionellen Ideen den Kunden gewinnen
Levinson, Jay Conrad, (1993)
- More ...