Handbook of research in mobiole business : technical, methodological, and social perspectives
Year of publication: |
2009 ; 2. ed.
|
---|---|
Authors: | Unhelkar, Bhuvan |
Publisher: |
Hershey, Ill. [u.a.] : Information Scnience Reference |
Subject: | Mobile Telekommunikation | Electronic Commerce | Aufsatzsammlung |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Mobile Kommunikation : Wertschöpfung, Technologien, neue Dienste
Reichwald, Ralf, (2002)
-
E-business & M-business : Einsichten, Ansichten und Ideen rund um das elektronische Business
Beutler, Denis, (2001)
-
E-Business, M-Business und T-Business : digitale Erlebniswelten aus Sicht von Consulting-Unternehmen
Keuper, Frank, (2003)
- More ...
-
From eTransformation to eCollaboration : issues and solutions
Ginige, Athula, (2006)
-
A methodology for developing integrated supply chain management system
Lan, Yi-chen, (2010)
-
Unhelkar, Bhuvan, (2010)
- More ...