Qualitätsservice : was Ihre Kunden erwarten - was Sie leisten müssen
Alternative title: | Delivering quality service <dt.> |
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Year of publication: |
1992
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Authors: | Zeithaml, Valarie A. ; Parasuraman, Ananthanarayanan ; Berry, Leonard L. |
Publisher: |
Frankfurt [u.a.] : Campus-Verl. |
Subject: | Servicepolitik | Qualität |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
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Marktführer durch Service : Lehren aus 50 hervorragenden europäischen Unternehmen
Horovitz, Jacques, (1993)
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Service quality : new directions in theory and practice
Rust, Roland T., (1994)
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Kundenzufriedenheit durch Servicequalität : Konzeption - Messung - Umsetzung
Rapp, Reinhold, (1997)
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Parasuraman, Ananthanarayanan, (1994)
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Ten lessons for improving service quality : commentary
Berry, Leonard L., (1993)
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Servqual : a multiple item scale for measuring customer perceptions of service quality
Parasuraman, Ananthanarayanan, (1986)
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