Smart Home : Beschreibung der segmentspezifischen Akzeptanz
Year of publication: |
2021
|
---|---|
Authors: | Springer, Fanny ; Koller, Monika |
Published in: |
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement. - Hamburg : New Business Verlag GmbH & Co. KG, ISSN 2628-3409, ZDB-ID 2966246-1. - Vol. 67.2021, 2, p. 6-15
|
Subject: | Smart Home | Konsumentensegmente | Need for Cognition | Need for Touch | Akzeptanzforschung |
-
Workman, Jane E., (2013)
-
How do 3-dimensional images promote products on the Internet?
Choi, Yung Kyun, (2014)
-
Consumer response to product construction : the role of paptic stimulation
Atakan, Sukriye Sinem, (2014)
- More ...
-
The direction of the response scale matters – accounting for the unit of measurement
Salzberger, Thomas, (2019)
-
Longitudinale Betrachtung der Kognitiven Dissonanz: Eine Tagebuchstudie zur Reiseentscheidung
Koller, Monika, (2008)
-
Methoden der Karteninhaber-Echtheitserkennung bei Finanztransaktionen
Judt, Ewald, (2010)
- More ...