Ungenutzte Potenziale: Evidenz des Bildungsberichts 2024
Year of publication: |
2024
|
---|---|
Authors: | Boll, Christina ; Kuger, Susanne |
Published in: |
Wirtschaftsdienst. - ISSN 1613-978X. - Vol. 104.2024, 7, p. 434-435
|
Publisher: |
Warsaw : Sciendo |
Subject: | Bildungswesen | Bildungspolitik | Deutschland |
-
Ungenutzte Potenziale : Evidenz des Bildungsberichts 2024 : Leitartikel
Boll, Christina, (2024)
-
Freundl, Vera, (2023)
-
Institutional Determinants of Student Achievement - Microeconometric Evidence
Link, Susanne, (2013)
- More ...
-
Ungenutzte Potenziale : Evidenz des Bildungsberichts 2024 : Leitartikel
Boll, Christina, (2024)
-
Day care quality and changes in the home learning environment of children
Kuger, Susanne, (2019)
-
Increased instruction hours and the widening gap in student performance
Huebener, Mathias, (2016)
- More ...