Zwischen tertiärer Wohlstandsgesellschaft und tertiärer Krise: Bericht aus dem Arbeitskreis Entwicklungstrends im Dienstleistungsbereich (BMBF Initiative Dienstleistung 2000 plus)
Year of publication: |
1997
|
---|---|
Authors: | Baethge, Martin ; Oberbeck, Herbert ; Glott, Rüdiger |
Publisher: |
Soziologisches Forschungsinstitut <Göttingen> |
Subject: | Dienstleilstungssektor |
Extent: | 16 p. application/pdf |
---|---|
Series: | SOFI - Mitteilungen ; 25 (1997), S. 71 - 86 |
Type of publication: | Book / Working Paper |
Language: | German |
Classification: | Business operations of other services ; Individual Working Papers, Preprints ; Germany. General Resources |
Source: | USB Cologne (business full texts) |
-
Beschwerdemanagement: State-of-the-art der Beschwerdezufriedenheitsforschung
Hennig-Thurau, Thorsten, (1998)
-
Technology-Mediated Services: A Typology And Implications ForResearch And Management
Wünderlich, Nancy V., (2006)
-
DYNAMIC, ENACTED INSTITUTIONS:Making Sense of Institutional Contextin Public and Private Prisons
Watson, Mairi, (2007)
- More ...
-
Personalentwicklung im Handel : zwischen Stagnation und neuen Perspektiven
Baethge, Martin, (1992)
-
Zur Entwicklung von Arbeit und Beschäftigung im Dienstleistungssektor
Baethge, Martin, (1985)
-
Service society and trade unions
Baethge, Martin, (1988)
- More ...