//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
subject:"Educational behaviour"
~institution:"Ungarn / Központi Statisztikai Hivatal"
~subject:"Gender"
~subject:"Sozialer Status"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Parental education, grade atta...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 4 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Educational behaviour
Gender
Sozialer Status
Ungarn
14
Hungary
12
Bildungsniveau
7
Educational achievement
7
Bevölkerungsstatistik
4
Demographic statistics
4
Berufsstatistik
3
Einkommen
3
Occupational statistics
3
Arbeitsmarktstatistik
2
Housing statistics
2
Labour statistics
2
Poland
2
Polen
2
Social statistics
2
Social status
2
Social structure
2
Sozialstatistik
2
Sozialstruktur
2
Statistik
2
Wohnungsstatistik
2
1949-1990
1
1980
1
1983-2000
1
Applied statistics
1
Arbeitsmobilität
1
Beruf
1
Beschäftigung
1
Bevölkerung
1
Children
1
Einkommensverteilung
1
Ethnic group
1
Ethnische Gruppe
1
Familie
1
Frauenlohn
1
Generationengerechtigkeit
1
Geschichte 2001
1
Gleichberechtigung
1
Income
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
2
Type of publication (narrower categories)
All
Amtsdruckschrift
2
Government document
2
Graue Literatur
2
Non-commercial literature
2
Statistics
1
Statistik
1
Language
All
Hungarian
2
Author
All
Harcsa, István
1
Kulcsár, Roźsa
1
Kulcsár, Rózsa
1
Institution
All
Ungarn / Központi Statisztikai Hivatal
National Bureau of Economic Research
277
OECD
53
International Food Policy Research Institute (IFPRI)
12
World Bank
11
Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
9
Schweiz / Bundesamt für Statistik
8
International Food Policy Research Institute
7
Organisation for Economic Co-operation and Development
7
Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung / Projektgruppe Das Sozio-Ökonomische Panel
5
International Water Management Institute (IWMI)
5
Irland / Central Statistics Office
5
Pakistan / Population Census Organisation
5
Harvard Institute for International Development
4
OECD / Programme for International Student Assessment
4
Population Council / Policy Research Division
4
Springer Fachmedien Wiesbaden
4
USA / Bureau of Labor Statistics
4
World Bank Group
4
Zentrum für Europäische Wirtschaftsforschung
4
American Council on Education
3
De Gruyter Oldenbourg
3
Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung
3
Economics Research, World Bank Group
3
Ekonomiska forskningsinstitutet <Stockholm>
3
Institute for Fiscal Studies
3
Instytut Filozofii i Socjologii <Warschau>
3
John F. Kennedy School of Government
3
Arbeitsmarktservice Österreich
2
Autor:innengruppe Bildungsberichterstattung
2
Autorengruppe Bildungsberichterstattung
2
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
2
Centre for Economic Research <Dublin>
2
Cornell University / Cornell Food and Nutrition Policy Program
2
Escola de Pós-Graduação em Economia <Rio de Janeiro>
2
Fachtagung Perspektiven der Beschäftigung von HochschulabsolventInnen: Schlußfolgerungen für die Studien- und Berufsberatung <2006, Wien>
2
IGI Global
2
Institut Kompleksnych Socialʹnych Issledovanij <Moskau, 2001 ->
2
Institut sociologii <Moskau>
2
Jingji-Yanjiusuo <Taipeh>
2
Juventa Verlag
2
more ...
less ...
Published in...
All
Tarsadalomstatisztikai közlemények
1
Társadalom-statisztikai közlemények
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
Showing
1
-
2
of
2
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Társadalmi mobilitás és presztizs
Harcsa, István
-
1986
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000697701
Saved in:
2
Foglalkozások presztizse
Kulcsár, Rózsa
(
contributor
)
-
1990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000803353
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->