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Der Beitrag diskutiert Kundenerfahrung als Bezugsrahmen, der die beiden Konstrukte Kundenerlebnis und Kundenvertrautheit umfasst. Kundenerfahrung wird konzeptionalisiert als Kundenerlebnis im Sinne eines Maßstabs für die Qualität der Kundenerfahrung (positiv/negativ). Die Einflussstärke der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009008063
This research reveals customer- and employee-firm relations to be two routes by which firms can leverage executive incentive structures to create customer and firm value. Analyses of a unique dataset with multiple archival sources show that (1) increases in the proportion of CEOs' long-term...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013064018
Forschungsgegenstand des Projekts sind so genannte Kundenerfahrungen. Ziel des Projekts war es aus einer Perspektive des Marketing Verständnis darüber zu erlangen, wie Erfahrungen von Kunden beim Konsum von Produkten oder Dienstleistungen sowie aus der Interaktion mit einem konkreten Anbieter...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011570726
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014315439
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014390287
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008906795
The paper examines the determinants of the division of labor within firms. It provides an explanation of the pervasive observed changes in work organization away from the traditional functional departments and towards multi-tasking and job rotation. Whereas the existing literature on the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011415696
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009715609
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009715617
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009715621