Showing 1 - 10 of 24
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004927902
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004558918
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009617436
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004939987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004923932
Vorliegendes Dokument beschäftigt sich mit unterschiedlichen Aspekten zum Thema Lernen.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005844002
Vorliegender Aufsatz beschäftigt sich mit der Selbst-Biographisierung als Phänomen der "reflexiven Modernisierung. Es versucht dafür Schlüsselqualifikation oder "Handlungsschema" zu konkretisieren.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005844003
Vorliegender Aufsatz beschäftigt sich mit digitale Lernspiele und untersucht deren Potenziale für die betriebliche Bildungsarbeit.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005844013
Engaging the entire EU population in lifelong learning has emerged as akey policy goal in recent years. While it is clear that ICT-enabled eLearning cancontribute considerably to reaching this objective, much of the public debate aboutthe issue has failed to explore whether the advantages of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005867184
The dissertation is about use of “services of public interest” in 3 domains:• Government & public administration (eGovernment)• Lifelong learning / adult education (eLearning)• Healthcare (eHealth), attitudes, preferences, experiences, ICT take-up, eSkills, attitudes and extensive...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005867250