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In den letzten Jahren ist der Identifikation von strategischen Erfolgsfaktoren als Determinanten des Unternehmenserfolges in Wissenschaft und Praxis verstärkte Aufmerksamkeit zuteil geworden. Handelsspezifische Forschungskonzepte waren dabei jedoch höchstens in Ansätzen vertreten. Mit der...
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Erfolg hin untersucht. Einer jahresabschlußorientierten Untersuchung folgt die Bewertung durch den Kapitalmarkt sowie …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011927411
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003740250
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012792734
[Abstract]: An analysis of the role of government in e-business adoption is provided in this chapter, with empirical evidence from Australia included. It is shown that government influence is multifaceted. Governments champion e-business adoption for national economic gain; they provide the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009479710
Purpose: To develop a preliminary framework for Australian agribusiness organisations seeking to select business-to-business (B2B) e-businessmodels.Design/methodology/approach: A literature review was conducted on topics related to strategic decision making and B2B e-business...
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