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Herkömmliche Vermarktungskonzepte zeigen sich beim derzeitigen Überangebot an Dienstleistungsflächen im Grossraum Zürich als nur bedingt wirksam. Die Maklerfirmen sind mit zahlreichen Vermietungsaufträgen eingedeckt und können die verschiedenen Mandate nicht ohne tatsächliche oder...
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Gegenstand dieser Arbeit ist das strategische Absatzmarketing der untersuchten Fonds vis-á-vis der Schweizer VE. Die Produktwahlkriterien und strategische Positionierungen bilden den Schwerpunkt. Sie sind Vorraussetzung und Ausgangspunkt für eine logische Herleitung des (taktischen) Einsatzes...
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Introduction - Remark; Power of Direct Marketing; Life Cycle Marketing; Lead Generation Programme - A Multi-Channel Experience; Proactive Retention Management, Key Success Factors for Multi-Channel Distribution...
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We examine the effect of direct mail (commonly referred to as junk mail) advertising on individual financial decisions by studying consumer choice of home equity debt contracts. Consistent with the theoretical predictions, we find that financial variables underlying the relative pricing of debt...
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Firms spend billions of dollars each year advertising consumer products in order to influence demand. Much of these outlays are on the creative design of advertising content. Creative content often uses nuances of presentation and framing that have large effects on consumer decision making in...
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