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Die Arbeitsanleitung der dritten Bodenzustandserhebung im Wald ist die methodische Grundlage der BZE III. Die Erhebung wird in den Jahren 2022-2024 an knapp 1900 Punkten in allen Bundesländern der Bundesrepublik Deutschland durchgeführt. Insgesamt werden über 300 Parameter im Gelände aus den...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013348836
Das Curated Shopping ermöglicht einen One-to-One-Beratungsservice sowie eine Verbesserung der Nutzenorientierung im E-Commerce. Im Rahmen der Wertgenerierung bilden kundenseitige Nutzungsprozesse und die Interaktion zwischen Kunde und Stilberater wichtige Untersuchungs-einheiten. Die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014337367
Supporting consumers' value-in-use (ViU) emergence throughout a usage process has become increasingly challenging as, in today's environment, usage has shifted from discrete events to continuous e-service interactions. Although researchers acknowledge that ViU is dynamic and evolves over time,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014501458
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012939743
This paper investigates the influence of cultural characteristics of negotiator teams (Masculinity, High/low context) on the behavior and different success measures in intercultural business negotiations. Preliminary results show differences in negotiation success across cultural groups and in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014194760
Die Arbeitsanleitung der dritten Bodenzustandserhebung im Wald ist die methodische Grundlage der BZE III. Die Erhebung wird in den Jahren 2022-2024 an knapp 1900 Punkten in allen Bundesländern der Bundesrepublik Deutschland durchgeführt. Insgesamt werden über 300 Parameter im Gelände aus den...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013342251
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013556741
Customer decision-making uncertainty (DMU) is a persistent phenomenon in business-to-business markets. However, there is substantial variation in the degree customers perceive DMU and hence suppliers should react to it. Based on existing industrial buying typologies, this paper proposes a new...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013141206
Customer decision-making uncertainty (DMU) is a persistent phenomenon in business-to-business markets. However, there is substantial variation in the degree customers perceive DMU and hence suppliers should react to it. Based on existing industrial buying typologies, this paper proposes a new...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013446495