Showing 1 - 10 of 117
Private Radiosender bieten ihre Leistungen sowohl auf dem Rezipienten- als auch auf dem Werbemarkt an. Da sie ihr Radioprogramm den Zuhörern kostenlos zur Verfügung stellen, müssen sie sich nahezu vollständig über den Verkauf von Werbeplätzen an die werbungtreibende Wirtschaft finanzieren....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009505965
How far can media undermine democratic institutions and how persuasive can it be in assuring public support for dictator policies? We study this question in the context of Germany before World War II, between 1929 and 1939. First, we estimate the impact of radio signal on voting for the Nazi...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010340608
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009592142
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004719479
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004719480
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004942614
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004944100
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004894207
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008688275
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009006139