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Seit geraumer Zeit gewinnt die Frage nach einem zielgruppenspezifischen Marketing von Fremdenverkehrsregionen an Bedeutung. Die vorliegende Arbeit hat sich daher zum Ziel gesetzt, auf der Grundlage einer Stichprobe von 936 befragten Bundesbürgern zu untersuchen, unter Berücksichtigung welcher...
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Like in several sectors of consumer demand, attitudes, believes, and the political environment may also influence the worldwide demand for tourism. Consequentially, this thesis concentrates on a wider range of determinants including non-economical factors of tourism demand and supply in both the...
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Tourismus und der Marktsegmentierungsaktivitäten der Unternehmenspraxis am Beispiel einer touristischen Branche (Hotelbranche …
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This paper used a choice experiment (CE) method to investigate Chinese middle class tourist preferences for nature based destinations in southwestern China. Interview data from 616 respondents presented that in general, the respondents preferred natural based destinations in southwestern China...
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Tourismus, Nachhaltige Entwicklung, Vietnam, Tourism, Sustainable Development …
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Introduction -- Local community perspectives on seasonality -- -- Global environmental change -- Conclusion and recommendations -- Preface -- Executive summary -- References -- Employment and workforce issues -- Arctification of northern tourism.
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- und angenommen werden. Sie legt dar, wie Tourismus und Kultur sich in ländlichen Regionen ergänzen und befruchten können …
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