Showing 1 - 10 of 254
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003795480
The (socio-)psychological concepts of individual aspiration for conformity and consistency are integrated into the rational-choice framework. By using this integrative approach it is shown that after a shock the aspiration for conformity results in an equilibrium which deviates from the homo...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003411648
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003484699
Die Werbeeinstellung gilt als besonders verhaltensprägend und zugleich beeinflussbar durch die werbliche Kommunikation. Damit wird ihr eine zentrale Rolle als Vermittler von Werbewirkung zugesprochen. Allerdings wurde diese Vermittlerrolle bisher nur bei neuen Produkten mit unbekannten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003428351
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003449498
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003375246
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003907902
A guide devoted exclusively to social media metrics. Whether you are selling online, through a direct sales force, or via distribution channels, what customers are saying about you online is now more important than your advertising. Social media is no longer a curiosity on the horizon but a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003929583
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003949233