Showing 1 - 10 of 28,973
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014287244
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003453087
bereits hohen und weiter steigenden Popularität. Innerhalb des Marketing-Management ist dabei immer häufiger von der Ablösung … des klassischen Transaktionsmarketing die Rede. Die damit einhergehende These vom Paradigmenwechsel im Marketing-Management …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011942920
In den letzten Jahren ist die ökologische Betroffenheit in vielen Branchen aufgrund gesetzlicher Verordnungen, umweltorientierter Konsumentenforderungen und einem ökologieorientierten Wettbewerbsdruck ständig gestiegen. Vor diesem Hintergrund hat sich die Arbeit eine umfassende theoretische...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011963166
Viele Unternehmen nutzen das Internet bereits seit Jahren als Kommunikations- oder Absatzkanal, nur manche ansatzweise …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003211702
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012886189
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013491039
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003971849
Customer Management Softwares have become a critical strategy in business, since it became prominent that they improve … portfolio management solutions, Technology, Data Analysis and Commercialization should smoothly work together. This study aims … Customer Relationship Management technologies and Data Analysis in their operating model. As a result, they face a genuine …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013169362
In pursuit of a more efficient shopping experience, consumers are using a growing combination of distribution channels, in what has come to be known as omnichannel behaviour. Greater understanding of this phenomenon could aid retailers in managing consumer contact points more efficiently. Using...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012900324