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-oriented approach throughout all phases of the crisis communication process, the author draws upon various business disciplines and … covers the management of issues, risk, reputation and relationships. Covering all stages of crisis communication, from pre …, and it will be of particular interest to those involved in crisis communication and management …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395933
This book is open access under a CC BY 4.0 license. Presenting rigorous and original research, this volume offers key insights into the historical, cultural, social, economic and political forces at play in the creation of world-class ICT innovations in Kenya. Following the arrival of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396068
This book examines the effectiveness of communication between chief information officer (CIO) and chief executive … can achieve effectiveness in their communication, including insights into antecedents and consequences of communication … effectiveness. Based on the interview data the authors develop a CIO/CEO communication model with which CIOs and CEOs can gain new …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396435
outline a method to not only examine every piece of every central bank communication, but to do it in a way that is completely … outline a method to not only examine every piece of every central bank communication, but to do it in a way that is completely …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397563
"This powerful, practical and highly relevant book is a must read for both communication scholars and practitioners …." - Donald K. Wright, College of Communication, Boston University, USA "This book provides a compelling case that effective … communication for an organization is as much about the outside-in as the inside-out perspective” - Maximilian Schoeberl, Executive …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397833
Der dritte Band der „Handbuchreihe Kommunikation“ beschäftigt sich mit der wirkungsvollen Umsetzung von Kommunikation. Für Unternehmen wird es immer schwieriger, aus der Flut der werblichen Informationen herauszustechen und die gering involvierten und ständig abgelenkten Zielgruppen mit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401474
Dieses Buch erklärt, wie Kommunikationsberater und ihre Kunden die Qualität ihrer Zusammenarbeit sicherstellen und langfristig optimieren können. Der Autor beschreibt wissenschaftlich fundiert, anknüpfend an das systemische Beratungsverständnis, wie eine nachhaltig stabile Beziehung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401509
Inga Haase zeigt nicht nur, dass Kommunikation ein wichtiger Einflussfaktor im Kontext von Open Innovation ist, sondern auch, über welche Faktoren, Strukturen und Ebenen sie die Open Innovation-Prozesse und -Aktivitäten kleiner Unternehmen beeinflusst. Die Autorin analysiert in diesem...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401577
Kompendiums. Der Sammelband beleuchtet Themen wie Recruiting 1.0 bis 4.0, Personalcontrolling, Digital HR, Corporate Communication …, Interaktive Medien, Bewegtbildkonzeption, International Brand Communication, Bandbreitenentwicklung, Internetanschlussnachfrage …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401578
Dieses Buch gibt einen kompakten Überblick über alle digitalen Kommunikationsplattformen, die B2B-Unternehmen zielgerichtet für sich nutzen können, um Kunden auch in Zukunft auf sich aufmerksam zu machen, sie zu gewinnen und zu binden. Der Autor beschreibt, wie B2B-Unternehmen Content...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401682