Showing 1 - 10 of 22
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012253012
1. Einleitung -- Teil I: Die Führung des komplexen Unternehmens im Überblick -- 2. Mit Beispielen einsteigen -- 3. Das komplexe Unternehmen verstehen -- 4. Unternehmensführung verstehen -- Teil II: Kernaufgaben -- 5. Werte und Ziele setzen -- 6. Die Lage beurteilen und entscheiden -- 7....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585266
Idea of Strategic Planning -- Strategic Documents and the Strategy Planning -- Initializing Strategic Planning -- Strategic Analysis at the Corporate Level -- Developing the Corporate Strategy -- Strategic Analysis at the Business Level -- Developing the Business Strategies -- Finalizing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013256167
This book focuses on the development of strategies for the successful internationalization of large and medium-sized companies. Becoming international offers important opportunities for companies of all sizes, but in an increasingly complex environment, the strategic planning involved is also a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398160
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012420218
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012253265
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012254005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012254013
Introduction -- Internationalization: Facts and Figures About Internationalization -- Drivers of Internationalization for Companies -- Strategic Planning in General and in the International Context: Strategic Planning in General -- Strategic Planning of a Domestic Company as the Starting Point...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015557
Vertriebsmanagement -- Vertrieb in der Konsumgüterindustrie -- Integration von Marketing und Vertrieb -- Erfolgsfaktoren des Key Account … -- Strategic Brand Coordination -- Markenmanagement, Marketing und Vertrieb -- Herausgeberverzeichnis -- Autorenverzeichnis. … überarbeitet und um zwei Beiträge aus dem Bereich der Vertriebspraxis ergänzt. Den Zielsetzungen der Reihe "Applied Marketing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019123