Showing 1 - 9 of 9
Welche Bedeutung hat die Empfehlung für die Neukundengewinnung? -- Die Angst vor der Frage nach Empfehlungen -- Die Einstellung von Verkäufer und Kunde zur Empfehlung -- Der Umgang mit Kundenwiderständen -- Die Bearbeitung einer Empfehlung -- Erfolgsfaktoren für professionelles...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021190
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013274175
1. Marketing Communications and Brand Development - An Introduction -- 2. The Progress of Destination Brand Marketing … of Marketing: Artificial Intelligence, Virtual Reality and Neuromarketing -- 12. Leveraging Digital Marketing and … Integrated Marketing Communications for Brand Building in Enterprising Markets. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192340
1. Marketing Communications and Brand Development in A Changing World – Introduction, Issues and Perspectives -- 2 …. SMEs Adoption of Artificial Intelligence-Chatbots for Marketing Communication: A Conceptual Framework for an Emerging … Economy -- 3. Integration of Augmented Reality (AR) and Virtual Reality (VR) as Marketing Communications Channels in the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013203503
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013280158
Die klassischen Methoden der Neukundengewinnung -- Welchen Stellenwert hat die Empfehlung für die Neukundengewinnung? -- Die Angst vor der Frage nach Empfehlungen -- Die Einstellung des Verkäufers zur Empfehlung -- Empfehlungsmarketing in der Praxis -- Der Umgang mit Kundenwiderständen -- Die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516999
Welche Bedeutung hat die Empfehlung für die Neukundengewinnung? -- Social Media contra Empfehlungsmarketing -- Die Angst vor der Frage nach Empfehlungen -- Die Einstellung des Verkäufers zur Empfehlung -- Wie denkt der Kunde über die Frage nach der Empfehlung? -- Empfehlungsmarketing in der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016671
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012605578
Chapter 1 Introduction to Marketing Communications: Setting the Scene for Emerging Economies -- Chapter 2 Customer … Value and Marketing Communications -- Chapter 3 Cultural Values and Marketing Communications in Emerging Markets -- Chapter … 4 Bibliometric Review and Direction for Integrated Marketing Communications Research: Implications for Emerging Markets …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012655221