Showing 1 - 10 of 13
Service-to-Business Markets — Foundations and First Empirical Results -- “What sounds beautiful is good?” How employee vocal … attractiveness affects customer’s evaluation of the voice-to-voice service encounter -- Innovationen durch BPO-Dienstleister im …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014711
Unternehmensebenen -- Interne Serviceorientierung zur Schaffung von Wert für den internen Kunden -- Entrepreneurial Service Management … Dienstleistungen – Managementherausforderungen zwischen interner und externer Kundenorientierung -- Moderierende Effekte der … Ergebnisfairness auf den Service-Encounter -- Impact of Front-line Employee Performance on Brand Perception – a Case from AUDI AG …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014424897
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011615445
-- Thomas Mann als Dienstherr -- Zusammenfassung der Lektionen - Die 4 Service-Ps. …Wenn Thomas Mann Ihr Kunde wäre Wenn Servicemanager exzellenten Service liefern wollen, dann sollten sie ihr Handeln …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015939
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515163
In response to the economic impact of the service sector, services science must be established as an academic …, service-oriented education, and service-related collaborations. All the contributions in this book stem from the presentations …The service sector has dominated advanced economies for years. In many countries, it accounts for more than 70% of …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520769
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001518948
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011634287
Einleitung und Überblick: Die aktive Rolle von Kunden in der Wertschöpfung -- Organisation der arbeitsteiligen Wertschöpfung: Der Weg zur interaktiven Wertschöpfung -- Interaktive Wertschöpfung: neue Formen der Arbeitsteilung zwischen Anbietern, Kunden und externen Experten -- IWS in der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021281
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515384