Showing 1 - 10 of 19
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011414260
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012501560
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011648687
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011815902
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011735257
Die Arbeit untersucht in drei experimentellen Studien mit induzierten Präferenzen, wie präzise Contingent Valuation, Discrete Choice- und Conjoint Analyse unter verschiedenen Bedingungen die Zahlungsbereitschaften für Umweltgüter erfassen. Die Studienergebnisse bieten Orientierung bei der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019740
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013355104
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014391930
We put forward a brand choice model with unobserved heterogeneity that concerns responsiveness to marketing efforts. We introduce two latent segments of households. The first segment is assumed to respond to marketing efforts, while households in the second segment do not do so. Whether a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010336207