Showing 1 - 10 of 2,295
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011481883
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012123418
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014389057
This book introduces readers to co-creation --- a complex, value-based, context-driven and collaborative effort to develop new paradigms, products and services to satisfy human wants. Co-creation is built not only around the perceptions of challenges, cause-and-effect relationships and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396499
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011597319
Dieses Buch liefert einen Überblick über neue Einsatzmöglichkeiten und Wirkmechanismen von digitalem Marketing. Es gibt … Künstliche Intelligenz im Marketing? Was gilt es bei E-Commerce-Strategien und beim Dynamic Pricing zu beachten? Was ist eine … Marketing-Management und Online-Marketing an der IU Internationale Hochschule und lehrt hier als Professor für …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013518318
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011525491
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012309221
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011610590
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012006245