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1. Faith, Family, and Firm: A Case Study of Bob Chapman -- 2. Karl Schlecht and Putzmeister: Salvaging a Humanistic Ideal Amid Ruthless Global Competition -- 3. Humanistic Leadership in the Amish Community: Leading from the Edge -- 4. Confucian Humanistic Leadership: Social Influence Processes...
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This book explores the luxury industry and how it has undoubtedly been one of the fastest-growing sectors since the 1970s, and one in which Europe has managed to strengthen its competitiveness in the world market. While many aspects of globalization remain abstract and intangible, the luxury...
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Basierend auf einer Auswahl deutscher und U.S. amerikanischer Unternehmen zeigen die Ergebnisse der empirischen Untersuchungen, die in diesem Werk präsentiert werden, dass Strategischer Wandel die Profitabilität eines Unternehmens kurzfristig negativ beeinflusst, Manager dies aber durch die...
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Change in der Krise kann jeder - das ist keine Management-Kunst. Doch wie bekommen Sie Ihre Mannschaft bewegt, wenn der Veränderungsdruck noch nicht in den Quartalszahlen spürbar ist? Change-Prozesse gestalten heißt: das Spiel kontrollieren. Für derartige Prozesse in Unternehmen, die kein...
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Aus der Krise zur Spitzenleistung -- Selection of Successful Entrepreneurial Enterprises: ‘Technology Bridge™’ -- Unternehmertum in Tirol: Wachstum, Strategie und unternehmerische Stärken und Schwächen -- Kundenintegrationsbedingte Verwässerung der Strategieumsetzung – Analyse und...
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"The rapidly changing world requires constant revisions and adaptations to existing business strategies and models. The emerging industry 5.0 reality is forcing companies to transition to a more sustainable, human-centric, and resilient industry through innovation. This book presents concrete...
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