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Discusses the opportunities to be found in “destination” retailing (drawing the consumer to the store) and “proximity” retailing (being where the consumer is) in the USA and Europe, and illustrates the two with many case examples of companies which have been particularly successful in...
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Die Welt des Marketing hat sich verändert. Neue Technologien wie Breitband-Internetund Mobile führen in den Unternehmen zu einer Neustrukturierung aller Geschäftsprozesse und revolutionieren ganze Wertschöpfungsketten - mit weit reichenden Konsequenzen für Marketing, Vertrieb und...
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The dynamic changes in the market and the competitive environment demand a reorientation of marketing strategies. Developing and cultivating direct customer relationships and building customer trust are becoming key success factors. With new technologies such as broadband internet and mobile...
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Markenmanagement und Markenstrategie werden für den Handel immer wichtiger. Er darf sich aber nicht nur auf das Thema "Handelsmarken" beschränken, sondern muss das Wechselspiel zwischen Handelsmarken, Betriebstypenmarken und händlergeführten Dienstleistungsmarken aktiv gestalten. Dieses Buch...
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Vorwort -- Einführung: Der Internet-Imperativ -- I: Die Chancen und Risiken von E-Markets erkennen -- 1. Die Erfolgswelle des Internet ist nicht aufzuhalten -- 2. Alle Kundenbeziehungen sind auf dem Markt -- II: Die richtige E-Market-Strategie entwickeln -- 3. Neue Geschäftsmodelle erobern den...
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Purpose – This paper aims to develop a conceptual foundation of a fit between top management teams (TMTs) and their company’s corporate strategy. The authors fortify the importance of the concept of fit if the impact of upper echelons on organizational performance is trying to be explained....
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