Showing 1 - 10 of 20,145
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001352990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001352991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011980598
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011588161
In der vorliegenden Arbeit entwickelt die Autorin ein Modell zur Dynamik von Unternehmenskooperationen. Im theoretischen Teil werden die existierenden Forschungsstränge geordnet und auf ihren Beitrag zu einer dynamischen Betrachtung von Kooperationen untersucht. Anja Schwerk berücksichtigt...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011402027
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001588571
This book connects a buying psychology driven by American beliefs and values with a company’s go-to market strategy, the goal being to sensitize readers to how the cultural values of a particular country or region can impact the business environment. The book also addresses the reasons behind...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397923
networks and commuting entrepreneurs -- pt. III. International innovation networks : the Germany-Turkey nexus. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013181708
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515305
Konzeptionelle Einführung in die Arbeit -- Going international — Unternehmenstätigkeit im Globalisierungszeitalter unter besonderer Berücksichtigung der Tourismusbranche -- Kultur, Interkulturalität und interkulturelle Kompetenz -- Pojektrelevante strategische Erfolgsfaktoren im...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516529