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Pricing is a critical issue for firms operating in Europe. Hermann Diller and Imaan Bukhari perform a structural analysis of the pricing conditions in four industries in six EC countries and discuss the implications for pan-European pricing. The analysis reveals that existing structural...
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Vordere Umschlagklappe: Wie kein anderes marketingpolitisches Instrument wirkt die Preispolitik auf Absatz, Umsatz und Gewinn - und dies in nahezu allen Branchen und Sektoren. Das Handbuch Preispolitik vermittelt ein umfassendes Verständnis für die Chancen, Schwierigkeiten und...
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Purpose – This paper sets out to explore the degree to which consumer price segments can be generalized across product categories. Design/methodology/approach – A comprehensive segmentation framework of price‐related activating and cognitive inner processes and preferences is proposed to...
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Frontmatter -- Vorwort -- Inhalt -- Zielsetzung und Aufbau des Buches -- I. Konzeptionell-theoretische Grundlagen des Handels-Marketing -- Einführung -- Paradigmatische Basis der marketingwissenschaftlichen Handelsforschung / Hasitschka, Werner -- Instrumentelle Besonderheiten des...
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