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1. Place branding : where do we stand? / Mihalis Kavaratzis and Gregory Ashworth -- 2. Place branding theory : a cross-domain literature review from a marketing perspective / Graham Hankinson -- 3. Is corporate branding relevant to places? / Mihalis Kavaratzis -- 4. Place marketing, local...
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Einführung -- Wissen und Innovationen -- Wissenstransfer im Raum -- Wissensspillover und Wissensexternalitäten -- Arten … Juniorprofessor für Empirische Wirtschaftsgeographie. Zuvor war er am Max Planck-Institut für Ökonomik und der Universität Utrecht …
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This paper analyzes whether the propensity to secede by subnational regions responds mostly to differences in income per capita or to distinct identities. We explore this question in a quantitative political economy model where people's willingness to finance a public good depends on their...
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Bildung und Wissenschaft, Forschung und Technologie sowie deren Umsetzung in Innovationen sind die maßgeblichen Triebkräfte für Wachstum und Beschäftigung in hochentwickelten Volkswirtschaften. Regionale Stärken und Besonderheiten spielen dabei eine nicht unerhebliche Rolle, wird doch die...
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Using firm-level data on manufacturing sectors in Africa, this paper addresses how domestic supply constraints and other firm characteristics explain the geographical orientation of firms' exports and the overall market diversification of African manufacturing exports. The degree of market...
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