Showing 1 - 9 of 9
Zusammenfassung Die Bedeutung der Unternehmenskommunikation ist in den letzten Jahren deutlich gestiegen. Dies gilt in besonderem Maße auch für die Kreditwirtschaft. Dieser Beitrag analysiert Unterschiede in der externen Berichterstattung der drei Bankensektoren in Deutschland, den Sparkassen,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014626499
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002432026
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012806512
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012299777
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011667238
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014251635
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014315131
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014902046
Purpose The purpose of this paper is to apply the concept of framing in the field of risk governance and risk management research. Design/methodology/approach A five-constituent approach to framing – cognitive, strategic, action, emotional and institutional framing – is applied to...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014952271