Showing 1 - 10 of 810
In diesem Fachbuch beleuchten renommierte Autorinnen und Autoren aus Wissenschaft und Praxis, wie sich das Thema Identität unter dem Fokus der Zugehörigkeit in neuen Organisationsformen wandelt. Aus den Blickwinkeln verschiedener Disziplinen wie Ökonomie, Soziologie, Geschichte, Philosophie...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020619
Hintergrund und Perspektive der Arbeit -- Bereiche und Perspektiven der Hochleistungsforschung -- Theoretische Grundlagen der verlässlichkeitsorientierten Hochleistungsforschung -- Verlässlichkeitsorientierte Forschungen -- Empirische Untersuchung -- Untersuchte Organisationen -- Methodik der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516737
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011714220
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011420523
An influential concept in the social science literature, the theory of social capital, asserts that social actors gain resources through relationships with other actors. While social capital research has largely focused on individuals as the unit of analysis, this volume looks at social capital...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009629917
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009763072
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011525396
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011526503
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011557978
"This book discusses the importance of understanding and implementing customer knowledge management and customer relationship management into everyday business workflows and highlighting the changes that the Internet and social media have brought to consumer behavior"--Provided by publisher.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010482186