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Sowohl in der betriebswirtschaftlichen Theorie als auch in der betrieblichen Praxis sind in den letzten Jahren enge Kunden-Lieferanten-Beziehungen als Ansatzpunkt zur Steigerung der Produktivität von Unternehmen in den Mittelpunkt des Interesses gerückt. Im akademischen Bereich vollzog sich...
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Aufbau und Inhalt des Buches orientieren sich an den sieben Perspektiven des Marketing -- 1. Theoretische Perspektive -- 2. Informationsbezogene Perspektive -- 3. Strategische Perspektive -- 4. Instrumentelle Perspektive -- 5. Institutionelle Perspektive -- 6. Implementationsbezogene Perspektive...
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Aufbau und Inhalt des Buches orientieren sich an den sieben Perspektiven des Marketing: Theoretische Perspektive -- Strategische Perspektive -- Instrumentelle Perspektive -- Umsetzungsbezogene Perspektive -- Informationsbezogene Perspektive -- Institutionelle Perspektive -- Führungsbezogene...
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When evaluating a product, consumers may interpret price information as either an indicator of quality or an indicator of monetary sacrifice. On the basis of construal level theory, we propose that psychological distance alters the weight consumers attach to these opposing roles of price. Four...
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Marketing managers commonly employ complex price plans. Surprisingly, limited and conflicting evidence reports how customers perceive and react to complex prices. This study examines perceptions about price complexity and shows that customers tend to prefer simple prices. Two experimental...
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This study investigates the relationship between internal and external integration practices and innovation success of new products and new services. Building on the idea that key success drivers in new product and new service development may have implementing costs besides their obvious...
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