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Die Beschaffung professioneller Dienstleistungen ist ein bislang sowohl theoretisch als auch empirisch wenig bearbeitetes Forschungsgebiet an der Schnittstelle von Dienstleistungs- und Business-to-Business-Marketing. Ziel der vorliegenden Arbeit ist es, dieses Forschungsdefizit aufzuhellen und...
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"China's love for luxury is not a phenomenon brought on by the contemporary luxury market, but has been a part of Chinese culture and history for generations. The Chinese luxury industry is again re-emerging along modern cultural and socio-economic contexts, and is taking the market by storm....
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Die Vereine der 1. und 2. Bundesliga setzen mehr als 2 Mrd. DM um. In Verbindung mit den Besonderheiten im Produktions- und Absatzbereich ist eine ausführliche ökonomische Untersuchung der Branche gerechtfertigt, die die vorliegende Arbeit sowohl aus theoretischer als auch aus empirischer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011402140
Introduction: The Fundamental Economic Problem of the Military -- Institutions and Armed Forces -- Effectiveness of Military Performance -- Efficiency of Military Performance -- Opportunities for Reform.
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This book explores the regulatory options for digital platforms and data economies. The trade-offs between the market value of information and individual privacy rights are examined to provide rationale for regulation and policy suggestions. A general conceptual framework is provided for digital...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627937
Elektronischer Sport – Historische Entwicklung und aktuelle Fragestellungen -- Die wirtschaftliche Perspektive des E-Sports -- E-Sport in Deutschland: Eine Betrachtung aus Perspektive des game – Verband der deutschen Games-Branche e. V. -- (E-)Sport im rechtlichen Sinne und privatrechtliche...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013210133
Einführung -- Einfluss der Digitalisierung auf die Struktur und den Wettbewerb im TV-Markt -- Kooperationen und Netzwerke auf TV-Märkten als Antwort auf veränderte Wettbewerbssituationen und als Mittel zur Erzielung von Wettbewerbsvorteilen -- Implikationen für die Entwicklung eines...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814827
This volume contains a large selection of the invited papers given at the Twelfth Conference of the Association of Cultural Economics International held in Rotterdam in 2002. Two sessions were devoted to what came to be called the cultural industries (movies, television, media, etc.). Two dealt...
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