Showing 1 - 10 of 20,211
. About the author: Martin A. Moser studied Industrial Engineering and Sales Management at the University of Applied Sciences … and Telecommunication Engineering). In addition to his professional activities in Technical Key Account Management and … Corporate Development in the packaging industry, he accomplished academic training in Financial Management at Middlesex …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012655219
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012630779
authors present contributions from the world's leading experts on services marketing and management …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013207907
Konsequente Kundenorientierung ist der Schlüssel zum Erfolg, und das Buch bietet dazu das notwendige Wissen in bezug auf wichtige Fragestellungen in der Touristik. Ausgehend von strategischen Überlegungen werden - geprägt von den Praktikern der TUI, Europas größtem Reiseunternehmen -...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014509859
Relationship Management und das Personalmanagement im Dienstleistungssektor. Der Inhalt Konzeption eines Untersuchungsrahmens zur …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018916
Grundlagen des Service Value -- Messung des Service Value -- Management des Service Value -- Service Value bei Produkt … Grundlagen des Service Value Messung des Service Value Management des Service Value Service Value bei Produkt …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019261
-- Kundenorientiertes Wissensmanagement -- CRM - Grundlagen und Erfolgsfaktoren -- Beziehungsmanagement durch virtuelle Kundeneinbindung in … Kundenzufriedenheit -- Prozessorientiertes Management von Kundenzufriedenheit -- Methoden zur Identifikation von Basis-, Leistungs- und … Instituts für Strategisches Management, Marketing und Tourismus an der Universität Innsbruck. Univ.-Prof. Dr. Kurt Matzler ist …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516527
Kundenkontaktpersonals -- Service Excellence durch Prosocial Service Performance -- Strokeorientiertes Management in … Dienstleistungsunternehmungen -- Kundenmanagement -- State-of-the-Art Kundenmanagement -- CRM im Wandel -- Kundenbeziehungen als Gegenstand des … Controlling -- Customers-at-Risk Management -- Zur Unzulänglichkeit des operativen Managementfokus im Beschwerdemanagement …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014359
Erkenntnisse -- Konzeption und Nutzung des Net Promoter® Score -- Customer-Relationship-Management-Integration des Net Promoter …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425038
-- Adoption of Facebook for customer relationship management for SMEs: exploring the underlying motivations / Babak Abedin … -- Electronic customer relationship management (E-CRM) practices of micro, small, and medium scale enterprises in Ghana / Rebecca … environment / Rimantas Gatautis, Audrone Medziausiene -- CKM 2.0: integrating Web 2.0 into customer knowledge management / Fatemeh …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011308544