Showing 1 - 10 of 12,884
An equilibrium model of advertising, production and exchange is developed. Sellers advertise and produce. In contrast … good (or money) in exchange. The total numbers of sellers of the two types determine the total production. The total number …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009352466
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014520016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012418373
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014330415
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012240225
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011580696
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012129858
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014322253
Abstract: Der globale Wettbewerb verlangt von Unternehmen einen zunehmend hohen Grad an Wandlungsfähigkeit. Ein wichtiges Mittel, um mehr Vitalität und Agilität zu erzeugen und damit die Wandlungsfähigkeit zu erhöhen, ist die Abkehr von klassischen, hierarchischen Organisationen hin zu...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011674720
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011852764