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losers from potential privacy regulation in the context of four commonly-used oligopoly models: a linear city model, a … winners and losers as a result of privacy enforcement, the parties who stand to benefit and the parties who stand to lose, as …
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Anja Corduan untersucht, inwieweit die in der Wissenschaft argumentierten Kommunikationsansätze für Social Media pauschale Gültigkeit beanspruchen können und ob diese kulturellen Besonderheiten unterworfen sind. In der vergleichenden Studie werden die USA, Deutschland und China analysiert,...
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The concept of one-to-one marketing is intuitively appealing, but there is little research that investigates the value of individual-level marketing relative to segment-level or mass marketing. In this paper, we investigate the financial benefits of and computational challenges involved in...
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responsible for the adoption of the AI-integrated CRM system in Indian organizations focusing attention on security and privacy …-integrated CRM system by Indian organizations with a special focus on security and privacy aspects. In this light, this study is a … artificial intelligence (AI)-integrated customer relationship management (CRM) system in Indian organizations with a special …
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Zunehmende Umweltprobleme sind die Bürde, die das vergangene auf das neue Jahrtausend übertragen hat. Fraglich bleibt dabei auch, welche ökologische Rolle dem Nachfrager zukommen sollte und mit welchen Mitteln ein umweltschonendes Verbraucherverhalten gefördert werden kann. Ökonomische...
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