Showing 1 - 10 of 35,739
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012212454
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011440265
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011477154
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011876282
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011744024
Die Änderung eines etablierten Markennamens, beispielsweise im Rahmen von Fusionen & Akquisitionen oder Konsolidierungen von Markenportfolios, birgt hohe Risiken und ist zumeist mit hohen Kosten verbunden. Petra Ringeisen untersucht zeitpunktbezogene Reaktionen von Verbrauchern auf...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015389
"This book examines the emergence of professional advertising in western India during the interwar period. It explores the ways in which global manufacturers advanced a 'brand-name capitalism' among the Indian middle class by promoting the sale of global commodities during the 1920s and 1930s, a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013355415
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011586621
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011911006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003888201