Showing 1 - 10 of 772
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011429459
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011761099
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014535378
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014365800
Purpose – The purpose of this paper is to investigate how a retailer’s corporate social responsibility (CSR) activities and image influence consumer perceptions regarding the firm’s social responsibility, and how CSR aspects influence consumers buying decisions in store for a specific...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014804777
Dieses essential gibt einen fundierten Überblick über das Thema Brand Purpose und beschreibt den Wandel des Markenbegriffs von statischen Konstrukten zu dynamischen, partizipativen Ökosystemen. Im Zentrum stehen dabei der Brand Purpose sowie die Relevanz und Positionierung der Marke für eine...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015072166
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013454962
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011642590
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013545676
-factor model, have been used in this study along with the t -test. Findings All three indices (CARBONEX, GREENEX and BSE 500) had …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015006002