Showing 1 - 10 of 102
Purpose – This paper's aim is to provide a conceptual framework explaining drivers of service brand equity. It refers to the trade show industry as an example for an international, highly competitive environment, where service providers face the challenge to differentiate themselves from...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014843130
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013271978
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012081455
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011453224
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012648473
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011626813
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012099443
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011922747
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011792413
Maßnahmen der Kundenbindung sind vielfach nicht ausreichend, um den Kundenbestand eines Unternehmens dauerhaft zu erhalten. Vielmehr hat sich gezeigt, dass auch zufriedene und loyale Kunden eine Geschäftsbeziehung auflösen. Für Unternehmen in Branchen mit hohen Abwanderungsraten wie bei...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515632