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Glossar enthalten
1
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Language
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English
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Author
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Bate, J. Douglas
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Institution
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AMACOM
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Frankfurter Allgemeine Buch
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Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation
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Goi-Heiwa-Zaidan
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Nomos Verlagsgesellschaft
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Peter Lang GmbH
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Plassen Verlag
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Society for Long Range Planning
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Stiftung Marktwirtschaft / Kronberger Kreis
2
Strategic Planning Society
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Università degli studi di Verona / Istituto di scienze economiche
2
Université de droit, d'économie et des sciences d'Aix-Marseille / Centre de recherches en éthique économique et des affaires et déontologie professionnelle
2
Univerzitet u Novom Sadu / Ekonomski Fakultet
2
Verlag Dr. Kovač
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Wiley-VCH
2
World Business Council for Sustainable Development
2
Academy of International Business / UK Chapter
1
Allgemeine Gesellschaft für Philosophie in Deutschland
1
Amnesty International / Sektion der Bundesrepublik Deutschland
1
Aschendorffsche Verlagsbuchhandlung
1
Attac Österreich
1
Bank für Internationalen Zahlungsausgleich
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Basel Committee on Banking Supervision
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The power of strategy innovation : a new way of linking creativity and strategic planning to discover great business opportunities
Johnston, Robert E.
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Bate, J. Douglas
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2003
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