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~institution:"Accenture GmbH <Kronberg im Taunus>"
~institution:"Internationales Institut für Umwelt und Gesellschaft"
~institution:"OECD"
~subject:"Consumer behaviour"
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Online availability
All
Undetermined
2
Type of publication
All
Book / Working Paper
3
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatzsammlung
1
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Language
All
English
2
German
1
Author
All
Gehrckens, H. Mathias
1
Heinemann, Gerrit
1
Täuber, Thomas
1
Uusitalo, Liisa
1
Institution
All
Accenture GmbH <Kronberg im Taunus>
Internationales Institut für Umwelt und Gesellschaft
OECD
National Bureau of Economic Research
37
Springer Fachmedien Wiesbaden
5
California Agricultural Experiment Station / Department of Agricultural and Resource Economics
2
Universität Mannheim
2
Boston College / Department of Economics
1
Center for Economic Research <Tilburg>
1
Chambre de commerce et d'industrie de Paris
1
Ecole des hautes études commerciales <Lausanne> / Département d'économétrie et d'économie politique
1
Edward Elgar Publishing
1
Europäische Kommission / Consumers, Health, Agriculture and Food Executive Agency
1
Federal Reserve Bank of Chicago / Research Dept
1
Foerder Institute for Economic Research <Tēl-Āvîv>
1
Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
1
Friedrich-Schiller-Universität Jena
1
GfK Nürnberg, Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
1
INSEAD-Wharton Alliance Center for Global Research & Development
1
Ifo-Institut für Wirtschaftsforschung
1
Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung Halle
1
London Economics Ltd
1
MCDP International UG (haftungsbeschränkt)
1
Sonderforschungsbereich Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse
1
Universität Rostock / Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät
1
Universiṭat Bar-Ilan / Department of Economics
1
Univerzita Komenského v Bratislave
1
Uniwersytet Warszawski / Wydział Nauk Ekonomicznych
1
more ...
less ...
Published in...
All
Discussion papers / Wissenschaftszentrum Berlin, Internationales Institut für Umwelt und Gesellschaft : IIUG-dp
1
OECD Digital Economy Papers
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
Showing
1
-
3
of
3
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Rational Consumers - irrational citizens? : the individual in different strategic game situations
Uusitalo, Liisa
-
1985
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000087342
Saved in:
2
Handel
mit Mehrwert : digitaler Wandel in Märkten, Geschäftsmodellen und Geschäftssystemen
Heinemann, Gerrit
(
ed.
);
Gehrckens, H. Mathias
(
ed.
); …
-
Accenture GmbH <Kronberg im Taunus>
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012060875
Saved in:
3
The effects of online disclosure about personalised pricing on consumers : Results from a lab
experiment
in Ireland and Chile
OECD
-
2021
a laboratory
experiment
on the effects that online disclosures about personalised pricing have on consumers. Results … from the
experiment
suggest that online disclosures have only limited effects on consumers’ ability to identify and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012630215
Saved in:
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