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~institution:"Advertising Federation of America / Bureau of Research and Education"
~subject:"Target group"
~subject:"Werbepsychologie"
~subject:"Öffentlichkeitsarbeit"
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Werbepsychologie
Öffentlichkeitsarbeit
Advertising
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Bildung
2
Education
2
Public relations
2
USA
2
United States
2
Werbung
2
Absatz
1
Erzichung und Bildung
1
Public Relations
1
Studium
1
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Type of publication
All
Book / Working Paper
2
Language
All
English
2
Author
All
Borton, Elon G.
1
Davis, Donald Walter
1
Institution
All
Advertising Federation of America / Bureau of Research and Education
Springer Fachmedien Wiesbaden
6
Institut für Medienentwicklung und Kommunikation <Frankfurt, Main>
4
International Association of Business Communicators
3
Conference on Advertising and Consumer Psychology <2, 1983, Chicago, Ill.>
2
European Advertising Academy
2
Gesellschaft für Westfälische Wirtschaftsgeschichte
2
Peter Lang GmbH
2
Symposium Industrielle Kommunikation <1977, Darmstadt>
2
Advertising and Consumer Psychology Conference <23, 2004, Montréal>
1
BDW, Deutscher Kommunikationsverband
1
Deutscher Kommunikationsverband
1
Deutsches Bibliotheksinstitut / Kommission für Kinder- und Jugendbibliotheken
1
Duncker & Humblot
1
Europa Verlag Ges. m.b.H. & Co. KG
1
Europäische Kommission
1
Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg / Institut für Freie Berufe
1
ICORIA <11, 2012, Stockholm>
1
ICORIA <12., 2013, Zagreb>
1
IGI Global
1
Institut für Statistik und Mathematische Wirtschaftstheorie <Augsburg>
1
Interdisziplinäres Symposium Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <2, 2002, Århus>
1
International Conference on Marketing and Development
1
Internationale und Interdisziplinäre Jahrestagung des Forschungsnetzwerks Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <19., 2019, Wien>
1
Julius-Maximilians-Universität Würzburg
1
Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem <Budapest>
1
Meždunarodnaja Naučno-Praktičeskaja Konferencija Reklamnyj Rynok Rossii: Problemy i Perspektivy <2010, Orel>
1
National Bureau of Economic Research
1
NetLibrary, Inc
1
Nomos Verlagsgesellschaft
1
OECD
1
OECD / Committee on Consumer Policy
1
Oblast Orel
1
Orlovskij Gosudarstvennyj Institut Ėkonomiki i Torgovli
1
Otto-Friedrich-Universität Bamberg
1
Philipp Reclam Junior <Stuttgart>
1
Schweizerisches Dienstleistungszentrum Berufsbildung - Berufs-, Studien- und Laufbahnberatung
1
Special Libraries Association
1
Stiftung Verbraucherinstitut
1
Technische Hochschule <Darmstadt>
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Adressbuch USA
Werbung
Schulen
Borton, Elon G.
(
compiler
)
-
Advertising Federation of America / Bureau of Research …
-
1960
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003077786
Saved in:
2
Directory of advertising, marketing, and public relations education in the United States
Davis, Donald Walter
(
ed.
)
-
1951
-
[Rev.]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002731050
Saved in:
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