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Type of publication
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Book / Working Paper
3
Language
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English
3
Institution
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American Management Association / Marketing Division
National Bureau of Economic Research
30
Deutschland <Bundesrepublik> / Statistisches Bundesamt
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American Marketing Association
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Deutschland / Statistisches Bundesamt
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Absatzwirtschaftliche Gesellschaft
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American Management Association
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4
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4
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3
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Nihon Bōeki Shinkōkai
3
Országos Ms̋zaki Információs Központ és Könyvtár
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USA / Energy Information Administration
3
Universität Mannheim / Institut für Versicherungswissenschaft
3
Verband der Lebensversicherungsunternehmen / Ausschuss für Betriebstechnik
3
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Published in...
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AMA management bulletin
1
AMA management report
1
American Management Association. Special report
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Sales forecasting : uses, techniques, and trends
American Management Association / Marketing Division
-
1956
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003085505
Saved in:
2
Trade relations defined : the concepts, legal aspects, ethical problems
American Management Association / Marketing Division
-
1962
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003024792
Saved in:
3
Establishing a new-product program : guide for effective planning and organization
American Management Association / Marketing Division
-
1958
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003039085
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