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~institution:"American Telephone and Telegraph Company"
~institution:"Berkeley Round Table on the International Economy"
~institution:"CAMPUS 02 - Fachhochschule der Wirtschaft / FH-Bachelorstudiengang Marketing & Sales"
~institution:"Peter Lang GmbH"
~type_genre:"Aufsatzsammlung"
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Collection of articles of several authors
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Thesis
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Fallstudiensammlung
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Festschrift
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Konferenzschrift
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Language
All
English
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German
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Author
All
Ayhan, Fatih
1
Chiu, Candy Lim
1
Darıcı, Burak
1
Dean, Joel
1
Sezgin, Bülent
1
Tetik, Tuna
1
Thomas, Lacy G.
1
Vatanartıran, Ömer
1
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less ...
Institution
All
American Telephone and Telegraph Company
Berkeley Round Table on the International Economy
CAMPUS 02 - Fachhochschule der Wirtschaft / FH-Bachelorstudiengang Marketing & Sales
Peter Lang GmbH
Springer Fachmedien Wiesbaden
33
IGI Global
21
Edward Elgar Publishing
17
Springer-Verlag GmbH
9
European Communication Council
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Nomos Verlagsgesellschaft
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W. Kohlhammer GmbH
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Bundesverband Materialwirtschaft, Einkauf und Logistik
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Economic Research Institute for ASEAN and East Asia
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RWTH Aachen
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Universität Witten-Herdecke / Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
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Verlag Dr. Kovač
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Arthur D. Little International Inc. <Wiesbaden>
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Berliner Wissenschafts-Verlag
2
De Gruyter Oldenbourg
2
Ecademy CH
2
Erich-Schmidt-Verlag <Berlin>
2
Forschungsinstitut für Absatz und Handel <Sankt Gallen>
2
J. L. Kellogg Graduate School of Management
2
MWV Medizinisch Wissenschaftliche Verlagsges. mbH & Co. KG
2
NetLibrary, Inc
2
Springer Gabler <Firma>
2
Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky / Hamburg University Press
2
Verlag Herder
2
ALCATEL-SEL-Stiftung für Technische und Wirtschaftliche Kommunikationsforschung
1
Absatzwirtschaftliche Gesellschaft
1
Academia de Studii Economice <Bukarest> / Facultatea de Economie
1
Alcatel-Lucent Stiftung für Kommunikationsforschung
1
Alfred P. Sloan School of Management
1
American Institute for Contemporary German Studies
1
American Marketing Association
1
Arbeitsgemeinschaft der Spezialbibliotheken
1
Arbeitsgemeinschaft für Marketing
1
Ashridge
1
Association des Historiens de la Tradition Economique Autrichienne
1
Autonomy Research Ltd
1
BKK Dachverband
1
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Published in...
All
Schriftenreihe Wissenschaft und Praxis : Beiträge zur wirtschaftswissenschaftlichen und technisch-wissenschaftlichen Forschung
3
CAMPUS 02
1
Wissenschaft und Praxis
1
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ECONIS (ZBW)
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date (oldest first)
1
New normal and new rules about international trade, economics and
marketing
Ayhan, Fatih
(
ed.
);
Darıcı, Burak
(
ed.
); …
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012618053
Saved in:
2
Operatives Vertriebscontrolling in österreichischen B2B-Unternehmen, Gender Differences in Complaint Behaviour, Präferenzmessung :Verbesserungspotentiale am Beispiel der Customer V...
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010187295
Saved in:
3
Transformation of the industry in a brand new normal : media, music, and performing arts
Tetik, Tuna
(
ed.
);
Sezgin, Bülent
(
ed.
); …
-
2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012887452
Saved in:
4
The economics of strategic planning : essays in honour of Joel Dean; partial proceedings of a conference ...
Thomas, Lacy G.
(
ed.
);
Dean, Joel
(
honouree
)
-
1986
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013501623
Saved in:
5
Tracking a transformation : e-commerce and the terms of competition in industries
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001616107
Saved in:
6
Österreichs Hidden Champions aus Kundensicht - Kundensteuerung im Multi-Channel-Retailing - Informationsverhalten der Verwenderrolle im Buying Center - Kanalspezifische Fokussierun...
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009614244
Saved in:
7
Österreichs Hidden Champions - Customer Value Management - Psychologische Aspekte der Online-Werbung - Gender
Marketing
- Fokussierter Online-Vertrieb
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009130364
Saved in:
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