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~institution:"BDW, Deutscher Kommunikationsverband"
~subject:"Culture"
~subject:"Sponsoring"
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Graue Literatur
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Collection of articles of several authors
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Conference proceedings
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Konferenzschrift
1
Non-commercial literature
1
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Language
All
German
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Author
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Dahlhoff, Hans-Dieter
1
Institution
All
BDW, Deutscher Kommunikationsverband
UNESCO
4
Athens Institute for Education and Research
2
Arbeitskreis Sportökonomie
1
Augsburger Marketingtag <12, 1987, Augsburg>
1
August Vermeylenfonds
1
Belorusskij Nacionalʹnyj Techničeskij Universitet
1
Birmingham Business School / Department of Commerce
1
Bundesinstitut für Sportwissenschaft
1
Bundesverband Alphabetisierung
1
Charles A. Dice Center for Research in Financial Economics <Columbus, Ohio>
1
Deutsche Sporthochschule Köln / Institut für Sportökonomie und Sportmanagement
1
Deutscher Kommunikationsverband
1
Deutscher Sportökonomie-Kongress <6, 2008, Köln>
1
Deutschland / Bundesministerium für Wirtschaftliche Zusammenarbeit und Entwicklung / Referat 111 Kirchen; Politische Stiftungen; Sozialstrukturförderung; Grundsätze Religion und Entwicklung
1
Economics Seminar on Global Forces, Local Identity. The Economics of Cultural Diversity <2009, Rothenberge>
1
Fachhochschule Reutlingen / European School of Business
1
Fachtagung Alphabetisierung - Kultur - Wirtschaft <2005, Berlin>
1
Fondo Nacional de las Artes
1
Gorčakovskie Čtenija <2, 2000, Moskau>
1
Heidelberger Sportbusiness-Forum <8, 2004, Heidelberg>
1
Institut der Deutschen Wirtschaft Köln
1
Institute for International Economics <Washington, DC>
1
Institutet för Internationellt Företagande
1
Instituto del Pensamiento Liberal <Bogotá>
1
Interdisziplinäre Konferenz Kultur des Wettbewerbs - Wettbewerb der Kulturen <2009, Menaggio>
1
International Association for Tourism Economics
1
International Chamber of Commerce
1
International Consultation on Globalization from the Perspective of the Victims of History <1998, Delhi>
1
International N. Kondratieff Foundation
1
Keizai-Keiei-Kenkyūsho <Kōbe>
1
Kölner Sportökonomie-Kongress <2, 2000, Köln>
1
Litauen / Statistikos Departamentas
1
Meždunarodnaja Kondratʹevskaja Konferencija <3, 1998, Kostroma>
1
Missionswissenschaftliches Institut Missio
1
Moskovskij gosudarstvennyj institut meždunarodnych otnošenij (universitet)
1
Ross Institute <London>
1
School of American Research <Santa Fé, NM> / Advanced Seminar
1
Schweizerisches Sponsoring-Symposium <3, 1994, Zürich>
1
Seminar on Qualitative Research From International to Cross-Cultural Marketing: the Qualitative Connection <1997, Singapur>
1
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Schriften zur Kommunikationsarbeit
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ECONIS (ZBW)
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Sponsoring : Chancen für die Kommunikationsarbeit
Dahlhoff, Hans-Dieter
(
ed.
)
-
1988
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000751508
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